Forum

Probleem met connectie Magicplan

Mario Van de Velde
Mario Van de Velde 2015-01-16 08:42

Ik heb met Magicplan een plan gemaakt dat in de cloud is opgeslagen. Ik heb het plan ook in verschillende extensies via mail ontvangen.
Wanneer ik echter mijn Floorplanner account wil koppelen aan de Magicplan account, krijg ik als boodschap ‘This MagicPlan account is already configured to send floor plans to Floorplanner’.
Ik veronderstel dat ik dus iets over het hoofd zie om het plan te vinden in Floorplanner en verder te bewerken?
Bedankt voor de helpende tip.

Gido | Floorplanner Staff
Gido | Floorplanner Staff 2015-01-16 20:29

MagicPlan is niet iets wat inbegrepen bij de Floorplanner zit en het is ook niet van ons. Omdat Floorplanner nog niet te gebruiken is op tablets hebben we een samenwerkingsverband aangegaan met MagicPlan zodat je in de MagicPlan app de plannen die je hebt gemaakt kan exporteren naar je Floorplanner account. Dus als je een plan hebt gemaakt in je MagicPlan account dan staat dit niet automatisch in je Floorplanner account.

mcleaver
mcleaver 2015-05-02 09:28

Dag Gido. NIet echt informatief als antwoord. Hoe koppel ik die accounts? Ik ben met een proef bezig, maar ben niet echt onder de indruk van de nauwkeurigheid van Magicplan. (plafond van 2,90 is 3,30 geworden?

RSS Feed for this topic
Copyright 2018 Floorplanner Floorplanner HQ, PO BOX 29175, 3001 GD Rotterdam, The Netherlands Terms Privacy